مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 14:302021-06-21بين الملل

ایران 400 مهاجر غیرقانونی پاکستانی را بازگرداند


روزنامه «پاکستان آبزرور» گزارش داد: جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه دست کم 400 نفر مهاجر غیرقانونی پاکستانی را که به دلیل نداشتن مدارک قانونی اقامت بازداشت شده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، این روزنامه انگلیسی زبان نوشت: مسوولان ایرانی در گذرگاه مشترک مرزی، اتباع بازداشت شده را به مرزبانی پاکستان تحویل دادند.

در این گزارش آمده است: تحقیقات نشان می دهد که این دسته از مهاجران غیرقانونی پاکستان برای رسیدن به ترکیه و اروپا و به دست آوردن شغل به طور غیرقانونی وارد ایران شده بودند و برخی ها نیز در شهر های مختلف ایران اقدام به کار روزمزد می کردند.

پاکستان آبزرور نوشت: تهران و اسلام آباد در حال تقویت همکاری های مشترک برای جلوگیری از قاچاق انسان و تردد غیرقانونی در مرز های یکدیگر هستند.

مهاجرت غیرقانونی اتباع پاکستانی به ایران، همواره مشکلاتی را برای دو کشور ایجاد کرده و گاهی مهاجرت های غیرقانونی از مسیر های خطرناک و با وسیله هایی غیرایمن، سبب شده است تا این افراد جان خود را از دست بدهند.

همه ساله تعداد زیادی از اتباع پاکستان که سعی می کنند به صورت غیرقانونی وارد ایران شوند، از سوی نیرو های مرزبان ایران دستگیر و اغلب به کشورشان بازگردانده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران 400 مهاجر غیرقانونی پاکستانی را بازگرداند

ایران 400 مهاجر غیرقانونی پاکستانی را بازگرداند