مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 14:152021-06-21سياسي

ایجاد 2000 شغل توسط تشکل های دینی/ مشارکت در انتخابات تبلور امید به تحول است


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از ایجاد دو هزار شغل توسط تشکل های دینی خبرداد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی پیوست اجتماعی را به عنوان اصلی ترین محور فعالیت های خود مد نظر قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباسعلی گرزین بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته تبلیغ اظهارکرد: حضور باشکوه و معنادار مردم را در انتخابات 28 خرداد را شاهد بودیم که باعث دمیدن روح تازه در بین مردم شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات، افزود: بعد از اتفاقات تلخ در زمینه اقتصادی و علیرغم توطئه ها و دسیسه های دشمنان، شخصیت فرهنگی روی کار امد که این انتخاب ناشی از امید مردم به تحول در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی بود.

وی با اشاره به هفته تبلیغ گفت: علاوه بر روحانیون و تبلیغات اسلامی هم اقشار، گروه ها و حتی خبرنگاران جزو مبلغان هستند.

گرزین ادامه داد: یکی از موثرترین مبلغان جامعه خبرنگاران هستند زیرا روایت و نگاه آنها به مناسبات و اتفاقات، جریان ساز است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در دوره جدید سیاستگذاری و برنامه ریزی های خود چند محور را به عنوان اصلی ترین رویکردهای خود در نظر گرفته که نخست پیوست اجتماعی دادن به فعالیت های خود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 2000 شغل توسط تشکل های دینی/ مشارکت در انتخابات تبلور امید به تحول است

ایجاد 2000 شغل توسط تشکل های دینی/ مشارکت در انتخابات تبلور امید به تحول است