مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 14:052021-06-21بين الملل

آمریکا بر اجرا نکردن تعهداتش ذیل برجام اصرار دارد


طبق اطلاعات به دست آمده از منابع شبکه خبری پرس تی وی، با پایان یافتن شش دور مذاکرات برجامی در وین، آمریکا همچنان بر اجرا نکردن تعهداتش ذیل برجام اصرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پرس تی وی، آمریکا پس از شش دور مذاکره کمیسیون برجام در وین، هنوز حاضر به انجام تعهدات خود نشده است.

براساس این گزارش، منابع نزدیک به مذاکرات در وین به پرس تی وی گفتند: ایالات متحده آمریکا کماکان از انجام تعهدات خود برای بازگشت به برجام و لغو تحریم ها خودداری کرده است.

براساس اطلاعاتی که این منابع در اختیار پرس تی وی گذاشته اند واشنگتن باید تمامی تحریم های ایران را اعم از قانون کنگره و دستورات اجرایی و مقررات اوفک و خزانه داری و دادگستری و .

را لغو کند که تاکنون حاضر به انجام این کار نشده است.

نمونه این تحریم ها دستورات اجرایی 12959 و 13599 و 13876 و 13949 رییس جمهور آمریکا و قوانین کاتسا، ISA و ویزا و قانون میهن پرستی پاتریوت بخش 311 و U Turn دلار است که هنوز هیچکدام از آنها لغو نشده است.

بنابر اطلاعات منابع نزدیک به مذاکرات وین، دولت آمریکا هنوز حاضر به لغو تحریم تسلیحاتی و لغو دستور اجرایی ترامپ در این زمینه نشده است.

این در حالی است که طبق برجام و قطعنامه 2231 تحریم های تسلیحاتی ایران سال گذشته برداشته شد؛ اما دولت ترامپ مجددا همان تحریم ها را با یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا بر اجرا نکردن تعهداتش ذیل برجام اصرار دارد

آمریکا بر اجرا نکردن تعهداتش ذیل برجام اصرار دارد