مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 13:552021-06-21سياسي

تبریک حزب ندا به رییسی/ دوران رقابت به سر آمده و فصل خدمت فرارسیده است


حزب ندای ایرانیان طی نامه ای سرگشاده پیروزی آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور منتخب در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت و تاکید کرد: - بی گمان از امروز دوران رقابت به سر آمده و فصل خدمت فرارسیده است.

ازاین رو حزب ندای ایرانیان موفقیت شما در جلب نظر اکثریت ملت عظیم الشأن ایران را تبریک گفته آرزو دارد در تحقق برنامه ها، وعده ها و شعارها موفق و پیروز باشید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس متن این پیام به شرح زیر است: بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ  حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید ابراهیم رییسی   با سلام و تبریک ایام خجسته دهه کرامت و میلاد با خیروبرکت امام رئوف    خوشحال و خرسندیم که بار دیگر و در بزنگاهی دیگر، ملت ایران با حضور در صحنه، از حق تعیین سرنوشت خود صیانت کرده و صلابت ایران اسلامی را با تأکید بر جمهوریت و فصل الخطاب بودن صندوق های رأی به نمایش گذاشت.

  در شرایطی که پیش بینی ها و نظرسنجی ها پیش از برگزاری انتخابات، خبر از محترم شمرده شده، رسانه ها اختیار عمل کافی در اختیار داشته و آن چنان که در تبلیغات انتخاباتی اشاره فرمودید از گسترش ارتباطات و فضای شبکه های اجتماعی و تمامی حقوقِ حق ملت صیانت فرمایید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک حزب ندا به رییسی/ دوران رقابت به سر آمده و فصل خدمت فرارسیده است

تبریک حزب ندا به رییسی/ دوران رقابت به سر آمده و فصل خدمت فرارسیده است