مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 13:502021-06-21سياسي

حضور کاروان زیر سایه خورشید در کانون اصلاح و تربیت ندامتگاه قم


کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خادمان حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) در کانون اصلاح و تربیت ندامتگاه مرکزی قم حضور یافتند.

- قم- کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خادمان حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) در کانون اصلاح و تربیت ندامتگاه مرکزی قم حضور یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کاروان زیر سایه خورشید، متشکل از خادمان آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) ظهر دوشنبه در کانون اصلاح و تربیت ندامتگاه مرکزی قم و اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی این ندامتگاه حضور یافتند.

حضور این کاروان با پرچم متبرک حرم امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام) با استقبال پرشور زندانیان حاضر در این اردوگاه و کارکنان این مجموعه همراه شد.

در ابتدای حضور کاروان، گروه موزیک به نواختن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخت و در ادامه صلوات خاصه امام رضا (علیه السلام) قرائت شد.

در ادامه برنامه حجت الاسلام دعایی روحانی کاروان، ضمن تبریک ایام دهه کرامت و ولادت رضا علیه السلام گفت: خداوند متعال انسان را خلق نمود تا خلیفه او بر روی زمین باشد و نمونه انسان کامل و خلیفه الله، وجود نورانی علی بن موسی الرضا (علیه السلام) است که همه ما باید به دامن او دست توسل بزنیم و از او مدد می خواهیم تا در مسیر بندگی حضرت حق حرکت کنیم و به وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور کاروان زیر سایه خورشید در کانون اصلاح و تربیت ندامتگاه قم

حضور کاروان زیر سایه خورشید در کانون اصلاح و تربیت ندامتگاه قم