مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 13:452021-06-21سياسي

سرقت در رأس جرائم استان یزد/516 پرونده کثیر الشاکی مختومه شد


رییس کل دادگستری استان یزد، سرقت مستوجب تعزیر را در صدر جرائم استان یزد اعلام کرد و گفت: توهین، ضرب و جرح عمدی، تهدید و ایراد صدمه بدنی ناشی از تصادفات در رتبه های بعدی قرار دارند.

- ، غلامعلی دهشیری، ظهر دوشنبه در نشستی خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه با بیان اینکه ملاک عمل در دستگاه قضایی، سند تحول قوه قضاییه است، اظهار داشت: این سند، دو هدف اجرای عدالت و رضایتمندی مردم را دنبال می کند.

وی افزود: امیدواریم این سند که در تدوین آن، خرد جمعی دخیل است، بتواند به طور کامل در دستگاه قضایی استان یزد به اجرا درآید.

دهشیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در استان یزد در سال 98 به ازای هر هزار نفر، 124 فقره پرونده در دستگاه قضایی تشکیل می شود، عنوان کرد: این آمار در سال 99 به 123 نفر رسیده است.

رییس کل دادگستری استان یزد بیان کرد: در طول یک سال گذشته 7 هزار و 462 پرونده وارد دستگاه قضایی یزد شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن افزایش 3.

9 درصدی داشته است.

وی، همچنین از افزایش 8.

41 درصدی آمار پرونده های رسیدگی شده در طول یک سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سیر رسیدگی به پرونده های قضایی یزد 98 روزه شد دهشیری، مانده پرونده های استان تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری را 39 هزار و 377 فقره اعلام کرد و افزود: زمان رسیدگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت در رأس جرائم استان یزد/516 پرونده کثیر الشاکی مختومه شد

سرقت در رأس جرائم استان یزد/516 پرونده کثیر الشاکی مختومه شد