مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 13:352021-06-21سياسي

از ساماندهی 212 کودک معتاد تا کشف 20 تن مواد مخدر در خراسان جنوبی


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال 1400 میزان کشفیات انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی بالغ بر 20 تن و 500 کیلوگرم بوده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال 1400 میزان کشفیات انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی بالغ بر 20 تن و 500 کیلوگرم بوده است.

محمدرضا حسنی مقدم، امروز دوشنبه 31 خرداد در نشست خبری به مناسبت روز جهانی مقابله با مواد مخدر با بیان اینکه برای پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر 18 برنامه محوری را پیش بینی کرده ایم، گفت: در حوزه مقابله استانی با مواد مخدر، به دلیل اینکه خراسان جنوبی استانی عبوری برای قاچاق مواد مخدر به حساب می آید شرایطی متفاوتی از سایر استان ها دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه مواد مخدر از مرزهای جنوبی کشور به سمت استان های مرکزی با عبور از خراسان جنوبی ترانزیت می شود، افزود: با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و اداره کل اطلاعات خراسان جنوبی در سال نود و نه و سه ماهه اول 1400 کشفیات قابل توجهی را در استان شاهد بوده ایم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اظهار کرد: در سال 99 بالغ بر 75 تن انواع مواد مخدر را کشف کرده ایم که این میزان نسبت به مدت مشابه خود در سال 98 پنجاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ساماندهی 212 کودک معتاد تا کشف 20 تن مواد مخدر در خراسان جنوبی

از ساماندهی 212 کودک معتاد تا کشف 20 تن مواد مخدر در خراسان جنوبی