مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 13:152021-06-21سياسي

مطالبه گری از مسئولان در دستور کار دولت جدید قرار گیرد


دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: تاکنون اقدام مؤثری در مقابله با معضلات کشور صورت نگرفته است که امیدواریم با حضور رییس جمهور منتخب این امر پیگیری شود و مطالبه گری از مسئولان نیز در دستور کار دولت جدید قرار گیرد.

- محمود الله مرادی، امروز، 31 خردادماه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: مردم استان کردستان ارادت خاصی به اهل بیت(ع) دارند و با دقت در زندگی مردم استان به این حقیقت می رسیم که بیشترین اسامی فرزندان مردمان کُرد مزین به نام اهل بیت(ع) است.

وی افزود: دهه کرامت و گرامیداشت میلاد امام رضا(ع) فرصت مغتنمی برای ادای دین مردم به خاندان نبی مکرم اسلام(ص) است در این راستا باید برنامه های فرهنگی متنوعی را در این استان برگزار کنیم.

الله مرادی با تبریک به مردم ایران در لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب و حضور باشکوه در انتخابات 28 خردادماه بیان کرد: ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی افتخاری دیگر به نام ملت ایران آفریدند.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور پرشور در انتخابات یک نه بزرگی به کسانی که خود را داعیه‎دار مردم می دانند، دادند، ادامه داد: در این راستا باید از تمام کسانی که در راه آگاه سازی و اطلاع رسانی به ملت شریف ایران نقش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری از مسئولان در دستور کار دولت جدید قرار گیرد

مطالبه گری از مسئولان در دستور کار دولت جدید قرار گیرد