مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 13:102021-06-21سياسي

معرفی اعضای کابینه از شایستگان جزو تعهدات دولت انقلابی است


حزب تمدن اسلامی در بیانیه ای ضمن قدردانی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات 28 خرداد اعلام کرد: معرفی اعضای کابینه از شایستگان کارآمد در راستای ایفای تعهدات مقرر دولت تحول گرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حزب تمدن اسلامی در بیانیه ای ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات 28 خرداد 1400 اعلام کرد که معرفی اعضای کابینه از شایستگان کارآمد و مردمی را در راستای ایفای تعهدات مقرر دولت انقلابی و تحول گرا می داند.

متن کامل بیانیه حزب تمدن اسلامی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم حضور و مشارکت بالای مردم درپای صندوق های رای، صفحه درخشان دیگری را در نظام سیاسی کشور و مردمسالاری دینی رقم زد و می بایست در این شرایط دشوار و پیچیده سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و از طرفی تحرکات جبهه مخالف داخلی و رسانه های استکباری و عوامل عبری عربی آن در منطقه از مردم در صحنه و میدان دار در جمهوری اسلامی تقدیر کرد.

ان شاءالله رییس جمهور منتخب در این استقبال پرشور مردمی در خدمتگزاری حداکثر استفاده را خواهد نمود.

حزب تمدن اسلامی ضمن تبریک به مردم عزیز و سرافراز، توفیقات روزافزون در ایفای نقش درست و شایسته خدمتگزاری به صاحبان اصلی انقلاب اسلامی و تحقق امانت امام راحل (ره) و شهدا و ایثارگران جریان مقاومت و تحقق وظایف مقرر در قانون اساسی را از رییس ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی اعضای کابینه از شایستگان جزو تعهدات دولت انقلابی است

معرفی اعضای کابینه از شایستگان جزو تعهدات دولت انقلابی است