مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 12:552021-06-21اقتصادي

تامین اجتماعی: محاسبه از کار افتادگی جزیی در مستمری بازنشستگی


طبق تعریف؛ از کار افتادگی جزیی ناشی از کار عبارت است از کاهش قدرت کار بیمه شده به نحوی که با اشتغال به کار سابق یا کار دیگر فقط قسمتی از درآمد خود را به دست آورد.

- طبق تعریف؛ از کار افتادگی جزیی ناشی از کار عبارت است از کاهش قدرت کار بیمه شده به نحوی که با اشتغال به کار سابق یا کار دیگر فقط قسمتی از درآمد خود را به دست آورد.

مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه با اعلام اینکه از کار افتادگی جزیی در محاسبه نهایی مستمری بازنشستگی بیمه شدگان ذینفع حساب می شود، گفت: مبلغ مستمری از کار افتادگی جزیی ناشی از کار به عنوان قسمتی از دستمزد محسوب شده است.

ایمان بیوس در این رابطه به ایرنا اعلام کرد: بر اساس مصوبات شورای عالی سازمان تامین اجتماعی، مبلغ مستمری از کار افتادگی جزیی ناشی از کار به عنوان قسمتی از دستمزد محسوب شده و در تعیین میزان مستمری بازنشستگی مؤثر خواهد بود.

وی افزود: طبق تعریف؛ از کار افتادگی جزیی ناشی از کار عبارت است از کاهش قدرت کار بیمه شده به نحوی که با اشتغال به کار سابق یا کار دیگر فقط قسمتی از درآمد خود را به دست آورد.

به گفته وی، بر اساس ماده 73 قانون: به بیمه شده ای که در اثر حادثه ناشی از کار بین 33 تا 66 درصد توانایی کار خود را از دست داده باشد، مستمری از کار افتادگی جزیی ناشی از کار پرداخت خواهد شد که میزان مستمری عبارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اجتماعی: محاسبه از کار افتادگی جزیی در مستمری بازنشستگی

تامین اجتماعی: محاسبه از کار افتادگی جزیی در مستمری بازنشستگی