مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 12:502021-06-21سياسي

نتایج نهایی انتخابات شورای شیراز اعلام شد/ صندوق باطل نداشتیم


فرماندار شیراز نتایج نهایی انتخابات شورای شهر شیراز را اعلام کرد.

- گزارش خبرنگار مهر ، محمدرضا امیری بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: هیچ شخص یا گروهی فرمانداری را تحت فشار نگذاشت و سعی شد تمامی آرای مردم به رسم امانت به صورت کامل و جامع مورد شمارش قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: می توانستیم با توجه به اینکه سیستم رأی گیری به صورت الکترونیک بود آمارها را 30 دقیقه بعد از پایان رأی گیری اعلام کنیم ولی مشکلاتی پیش آمد که این مهم محقق نشد.

امیری گفت: از جمله مسائلی که باعث شد مشکلاتی ایجاد شود این است که در برخی از صندوق ها شاهد تأخیر حضور مسئولان شعبه اخذ رأی بودیم یا اینکه برخی از کدهای ناظرین توسط دستگاه رأی گیری قابل پذیرش نبود در برخی از شعب نیز ناظرین برخی از مسائل قانونی را لحاظ نکرده بودند یا به علت قطعی در اینترانت شاهد ایجاد مشکل در شعبه های اخذ رأی بودیم.

او افزود: بایستی بعد از پایان رأی گیری صندوق های اخذ رأی تا 5 الی 6 ساعت بعد به سایت تجمع ارسال می شد اما برخی از صندوق ها ساعت 11 روز شنبه 29 خرداد به سایت تجمیع رسید.

امیری در خصوص برخی از مشکلات نیز یادآور شد: روند اخذ رأی به صورت الکترونیک کار شمارش آرا را راحت تر کرده بود اما ورود صندوق های دستی چالش جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج نهایی انتخابات شورای شیراز اعلام شد/ صندوق باطل نداشتیم

نتایج نهایی انتخابات شورای شیراز اعلام شد/ صندوق باطل نداشتیم