مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 12:452021-06-21سياسي

سازمان تبلیغات در مسیر تقویت ارتباط مردم و روحانیت حرکت کند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه ارتباط جامعه و روحانیت نباید قطع شود، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در مسیر تقویت ارتباط مردم و روحانیت حرکت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری، ظهر دوشنبه در مراسمی که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت امام رضا (ع)، از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات تقدیر کرد و اظهار داشت: مشارکت مردم یزد نیز بسیار خوب بود و به لطف خدا انتخابات خوب و پرشوری برگزار شد.

وی عنوان کرد: باید قدردان این مردم باشیم که با همه سختی ها و مشکلات در صحنه حاضر شدند زیرا نظام و ولایت و انقلاب را دوست دارند و اشتباهات برخی مدیران و افراد را پای نظام نمی گذارند بنابراین در برابر این مردم باید مسئولیت پذیر و دلسوز باشیم.

وی با اشاره به روایتی که امام حسن عسکری (ع) از امام سجاد (ع) نقل کرده است، افزود: خداوند به موسی فرمود: یا موسی حببنی الی خلقی و حبب خلقی الی یعنی ای موسی محبت مردم را به من جذب کن و محبت من را نیز به مردم ابلاغ کن، حضرت موسی روش این کار را جویا شد و خداوند برشمردن نعمت ها برای بندگان و آگاه کردن آنها در مورد نعمات را مطرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تبلیغات در مسیر تقویت ارتباط مردم و روحانیت حرکت کند

سازمان تبلیغات در مسیر تقویت ارتباط مردم و روحانیت حرکت کند