مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 12:352021-06-21سياسي

برگزاری نخستین آیین تجلیل از نخبگان و خادمان قرآنی کمیته امداد


نخستین آیین تجلیل از نخبگان و خادمان قرآنی کمیته امداد با حضور رییس کمیته امداد برگزار شد.

- ، سیدمرتضی بختیاری در مراسم تجلیل از خادمان و نخبگان قرآنی کمیته امداد با تبریک سالروز میلاد علی ابن موسی الرضا (ع) و دهه کرامت افزود: انس با قرآن بالاترین درجات عبادی برای انسان است و عمل به قرآن در زندگی شخصی و حرفه ای موجب توفیق در امور خواهد شد.

وی ارائه آموزش های قرآنی در جامعه هدف کمیته امداد را از سنت های مؤثر در این نهاد طی سال های گذشته دانست و ادامه داد: در حال حاضر یک هزار مربی قرآنی در کمیته امداد مشغول به فعالیت هستند و آموزش های لازم برای این مربیان نیز به صورت دوره ای انجام می شود.

رییس کمیته امداد برگزاری جشنواره قرآنی باران وحی در کمیته امداد را موجب انس جوانان و نوجوانان با فرهنگ قرآنی عنوان کرد و گفت: جشنواره قرآنی باران وحی با 15 هزار شرکت کننده در سطح ملی برگزار شد که امروز برگزیدگان این جشنواره مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

بختیاری با اظهار امیدواری برای برگزاری این جشنواره در سال های آتی اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون 52 هزار نفر از مددجویان در پایه های تحصیلی دبستان تا دبیرستان در زمینه های آموزشی و انگیزشی در رشته های فهم سوره های قرآن در بخش های تدبر در قرآن، حفظ و قرائت و … ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین آیین تجلیل از نخبگان و خادمان قرآنی کمیته امداد

برگزاری نخستین آیین تجلیل از نخبگان و خادمان قرآنی کمیته امداد