مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 12:352021-06-21سياسي

تاکید نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد برخورد با انشعاب غیرمجاز آب


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در برخوردبا تخلفات آبی و دارندگان انشعاب غیر مجاز تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس سرپرست و جمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز هفته صرفه جویی در مصرف آب با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج دیدار کردند.

آیت الله سیدنصیر حسینی در این دیدار با تقدیر از تلاش کارکنان آبفا در زمینه خدمات رسانی به مردم و تامین آب شرب مشترکین عنوان کرد: در شرایط کم آبی و بروز خشکسالی قطعا زحمات آب و فاضلاب بیشتر خواهد شد.

وی افزود: فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه آب باید به جد مورد توجه قرار گیرد و افراد باید از سنین پایین با راهکارهای صرفه جویی و مصرف آب آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از وضعیت مصرف بی رویه آب شرب توسط برخی از مشترکین عنوان کرد: با این شیوه مصرف هر اندازه تولید آب افزایش یابد بدلیل مصرف ناصحیح باز با کمبود آب مواجه خواهیم شد.

امام جمعه  یاسوج برخورد قاطع با تخلفات آبی و دارندگان انشعاب غیرمجاز آب را ضروری دانست و تصریح کرد: انشعاب غیرمجاز علاوه بر اینکه حرکتی خلاف، مذموم و شوم است به لحاظ قانونی و شرعی نیز پذیرفتنی نیست و باید به جد با افراد خاطی برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد برخورد با انشعاب غیرمجاز آب

تاکید نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد برخورد با انشعاب غیرمجاز آب