مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 12:352021-06-21سياسي

معاون پژوهشی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری معرفی شد


علیرضا انیسی طی مراسمی با حکم رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، معاون پژوهشی این مرکز شد.

- ، مصیب امیری در این حکم آورده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند، جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان معاون پژوهشی پژوهشگاه منصوب می شوید.

توفیق روزافزون شما را در انجام مسئولیت های مصوب به خصوص در راستای تحقق شرح وظایف محوله و سند راهبردی پژوهشگاه با بهره گیری از نیروهای متعهد، متخصص و شایسته و همچنین تشریک مساعی با سایر معاونت ها و مدیریت ها از درگاه خداوند متعال مسألت می کنیم.

انیسی که دارای مدرک دکتری معماری اسلامی از دانشگاه ادینبورگ انگلستان است دوره پسادکتری را در دانشگاه آکسفورد انگلستان و کارشناسی ارشد معماری را در دانشگاه تهران گذرانده است.

وی که تألیف کتاب ها و مقالات علمی، پژوهشی و تخصصی متعددی را در کارنامه خود دارد در سال های 1372 تا 1375 به عنوان مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، از سال 1375 تا 1380 مدیر کاخ گلستان و از سال 1383 تا 1385 به عنوان قائم مقام معاونت حفظ و احیا سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فعالیت داشته است.

انیسی؛ دانشیار و عضو هیأت علمی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، پیش از این رییس پژوهشکده ابنیه و بافت های فرهنگی –تاریخی بوده و علاوه بر انجام طرح های پژوهشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون پژوهشی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری معرفی شد

معاون پژوهشی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری معرفی شد