مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 12:352021-06-21سياسي

اصفهان دومین کشور در میزان دستگیری عوامل قاچاق مواد مخدر است


دبیر کمیته مقابله با عرضه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: اصفهان به جهت موقعیت جغرافیایی خود، به عنوان یک محور مواصلاتی انتقال مواد مخدر برای قاچاقچیان در نظر گرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امروز، محسن یارمحمدیان، در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: 26 ژوئن مصادف با 5 تیرماه، روز جهانی مبارزه با مواد مخدر است و شعار امسال که از سوی دفتر مبارزه با جرم سازمان ملل تنظیم شده است، حقایق را درباره مواد مخدر به اشتراک بگذاریم تا زندگی ها را نجات دهیم می باشد.

وی گفت: شعار امسال ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، یاری گران زندگی، مشارکت اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد است و از 4 تا 10 تیر که هفته مبارزه با موارد مخدر است، روزشماری دارد و برای هر روز شعاری پیش بینی شده است؛ از جمله برنامه های ستاد مبارزه با مواد مخدر در این ایام، تبیین اهداف و عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر در نمازهای جمعه، تجلیل از خانواده شهدا و سمن ها و فعالین حوزه ی اعتیاد، برنامه های پیش بینی شده در بستر شاد توسط وزارت آموزش و پرورش، همایش های استانی با حضور استانداران و.

  می باشد.

یکی از مهمترین راهکارهای مباره با قاچاق مواد مخدر، ضربه به ارکان مالی آن است در ادامه این نشست، احسان شریفی، دبیر کمیته مقابله با عرضه مواد مخدر شورای هماهنگی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان دومین کشور در میزان دستگیری عوامل قاچاق مواد مخدر است

اصفهان دومین کشور در میزان دستگیری عوامل قاچاق مواد مخدر است