مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 12:252021-06-21سياسي

رییس جمهور ترکمنستان پیروزی آیت الله رییسی را تبریک گفت


رییس جمهور ترکمنستان در پیامی انتخاب آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهور ایران اسلامی را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد روابط دو کشور بیش از پیش توسعه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفاتر منطقه ای خبرگزاری فارس، براساس اعلام سفارت ترکمنستان در جمهوری اسلامی ایران، قربان بردی محمد اف رییس جمهور ترکمنستان با ارسال پیامی خطاب به حجه الاسلام و المسلمین ابراهیم رییسی، رییس جمهور منتخب، انتخاب ایشان به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

قربان بردی محمد اف در این پیام تاکید کرده است، سالهاست که روابط چند وجهی بین ترکمنستان با کشور همسایه، جمهوری اسلامی ایران به عنوان روابط حسن همجواری شهرت یافته است.

ما کاملا معتقدیم که روابط دوستانه و برادرانه ما بر اساس تجربیات غنی مبتنی بر احترام متقابل، بیش از پیش در راستای منافع دو کشور توسعه خواهد یافت.

رییس جمهور ترکمنستان همچنین در این پیام برای رییس جمهور منتخب سلامتی و موفقیت در جهت پیشرفت و سعادتمندی مردم کشور برادر ایران آرزو نموده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، روز جمعه سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری با حضور پر شور مردم در سراسر کشور و همچنین در 133 کشور خارجی برگزار شد.

در این دور از انتخابات آیت الله سید ابراهیم رییسی با کسب 17 میلیون و 926 هزار و 345 رای به عنوان هشتمین رییس جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور ترکمنستان پیروزی آیت الله رییسی را تبریک گفت

رییس جمهور ترکمنستان پیروزی آیت الله رییسی را تبریک گفت