مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 12:152021-06-21سياسي

دولت جدید باید محور برنامه های خود را بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی بنا کند


مدیر گروه اقتصاد پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: از دولت جدید انتظار می رود که محور اصلاحات، حرکت ها و برنامه های خود را بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی تنظیم و تدوین کند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر گروه اقتصاد پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: از دولت جدید انتظار می رود که محور اصلاحات، حرکت ها و برنامه های خود را بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی تنظیم و تدوین کند.

حجت الاسلام سید حسین میرمعزی امروز 31 خردادماه در افتتاحیه کنگره بین المللی امام رضا(ع)، اقتصاد، اشتغال و تولید ، اظهار کرد: مقام معظم رهبری از سال 88 سال ها را به نام اقتصاد نامگذاری کردند و تا کنون 12 سال است که ایشان بحث اقتصاد را به عنوان محور چالش های کشور مطرح می کنند و هر سال نیز از یک زوایه و با یک عبارتی وارد می شوند.

وی افزود: ایشان در سال 89 اولین بار در بین جمعی از فعالان اقتصادی فرمودند که ما باید اقتصاد مقاومتی را به صورت واقعی در کشور ایجاد کنیم و در سال 92 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی را رسما اعلام کردند.

مدیر گروه اقتصاد پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی عنوان کرد: مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را تعریف کردند که در حقیقت تعریف ایشان بی سابقه است یعنی در ادبیات اقتصادی با این تعبیر وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت جدید باید محور برنامه های خود را بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی بنا کند

دولت جدید باید محور برنامه های خود را بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی بنا کند