مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 12:002021-06-21سياسي

نقش رسانه ها برای حضور و مشارکت مردم در انتخابات فعالانه بود


رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره تبلیغات رسانه های معاند برای دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات گفت: نقش رسانه ها برای حضور و مشارکت مردم در انتخابات فعالانه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه میدان آمدند و این تلاش ستودنی است که مردم در فضایی با آرامش و با رویکرد حفظ سلامت اجتماعی در انتخابات شرکت کردند.

وی نقش آفرینی مؤثر و چشمگیر رسانه های استان کرمانشاه و صدا و سیما در تحقق مشارکت پرشور را ارج نهاد و تأکید کرد: فعالان حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی با تبیین اهمیت و ضرورت شرکت و حضور مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت سیاسی با توجه به فضایی توسط رسانه های معاند برای دلسردی و مأیوس نمودن مردم از انتخابات ایجاد شده بود، بسیار فعالانه عمل کردند و با کوشش مستمر در سطح گسترده ای آگاهی رسانی را انجام دادند که بی شک در تحقق مشارکت و نهادینه شدن آن مؤثر بود و این تشویق و ترغیب جای قدردانی دارد.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: ما تعهد و مسئولیت داریم که امین و امانتدار باشیم و این امنیت پایدار و مطلوب محصول تلاش، همدلی و همراهی همه عوامل است که جدای از هرگونه سلیقه برای دفاع از آبروی نظام خالصانه در میدان حضور داشتند و کنار مردم بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش رسانه ها برای حضور و مشارکت مردم در انتخابات فعالانه بود

نقش رسانه ها برای حضور و مشارکت مردم در انتخابات فعالانه بود