مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 11:452021-06-21سياسي

تجلیل خدام امام رضا (ع) از کادر درمان و صنعتگران ساوجی


همزمان با دهه کرامت و فرارسیدن سالروز ولادت امام رضا (ع) جمعی از خادمان حرم امام رضا(ع) با حضور در ساوه از کادر درمان و کارگران ساوجی تجلیل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، همزمان با دهه کرامت و فرارسیدن سالروز ولادت امام رضا (ع) جمعی از خادمان حرم امام رضا (ع) با حضور در ساوه از کادر درمان و کارگران ساوجی تجلیل کردند.

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید ساوه در تشریح جزییات سفر خدام امام رضا(ع) به ساوه گفت: کاروان زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام هشتم صبح امروز به ساوه سفر کردند و به این شهر عطر و بوی رضوی بخشیدند.

  مهرداد قنبری گفت: خادمان حرم امام رضا به همراه پرچم متبرک به آستان مقدس در بدو ورود به ساوه با گل باران مزار شهدا و حضور در جمع خادمان امامزاده سید اسحاق (ع) بارگاه این امامزاده واجب التعظیم را غبارروبی و عطرافشانی کردند و با حضور در منزل شهید خاک باز با کرونا در جمع پزشکان و پرستاران این بیمارستان نیز حضور یافتند و با اهدای تبرکی و شاخه گلی از این افراد قدردانی کردند.

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید ساوه خاطرنشان کرد: همچنین از 5 نفر از پرستارانی که به خاطر شرایط کرونا بدون برگزاری عروسی به منزل بخت رفتند نیز با اهدای تبرکی و هدایایی تجلیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل خدام امام رضا (ع) از کادر درمان و صنعتگران ساوجی

تجلیل خدام امام رضا (ع) از کادر درمان و صنعتگران ساوجی