مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 11:452021-06-21سياسي

پایتخت زیارت ایران در شب میلاد امام هشتم/ حرم شلوغ است، مشهد خلوت


حرم نورانی امام رضا(ع) در ایام میلاد با سعادت آن حضرت غرق در نور و سرور است و عاشقان و شیفتگان آن حضرت از راه های دور و نزدیک خود را به این آستان نورانی رسانده و ضمن زیارت امام رئوف در جشن میلادش شرکت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت و وقف خبرگزاری فارس حرم نورانی امام رضا (ع) در ایام میلاد با سعادت آن حضرت غرق در نور و سرور است و عاشقان و شیفتگان آن حضرت از راه های دور و نزدیک خود را به این آستان نورانی رسانده و ضمن زیارت امام رئوف در جشن میلاد شرکت می کنند.

استقبال زائران و مجاوران از جشن میلاد امام رئوف استقبال زائران و مجاوران این روز ها تا حدی است که خصوصاً در هنگام اقامه نماز همه صحن ها پر از جمعیت می شود و خادمان برای جلوگیری از ازدهام و رعایت فاصله گزاری بست های ورودی حرم را هم مفروش و اتصال نماز را با آنجا برقرار می کنند تا جمعیت در همه نقاط تقسیم شوند.

زحمت خادمان آستان قدس رضوی برای تقسیم جمعیت و رعایت فاصله گذاری البته موضوع استقرار چهار نمازگزار روی هر فرش و ایجاد فاصله روی فرش ها هنوز پابرجاست اما شدت استقبال زائران و مجاوران گاهی خادمان را به زحمت انداخته و اغلب ناچار به تذکر دادن و یا جابجایی زائران برای تقسیم درست جمعیت و جلوگیری از ازدحام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت زیارت ایران در شب میلاد امام هشتم/ حرم شلوغ است، مشهد خلوت

پایتخت زیارت ایران در شب میلاد امام هشتم/ حرم شلوغ است، مشهد خلوت