مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 11:452021-06-21سياسي

آغاز ثبت نام دوره های تابستانه مجتمع شهید آوینی صداوسیما


ثبت نام دوره های تابستانه مجتمع آموزشی پژوهشی شهید آوینی در دو رده سنی نوجوان و جوان، آغاز شد و تا هشتم تیرماه 1400 ادامه دارد.

- به نقل از روابط عمومی مجتمع شهید آوینی، ثبت نام دوره های آموزشی ترم تابستان 1400 مجتمع شهید آوینی مرکز بسیج صداوسیما در 2 بخش نوجوان و جوان و به صورت حضوری و مجازی آغاز شد و تا 8 تیرماه ادامه دارد.

این دوره ها در بخش جوان شامل 16 عنوان دوره تخصصی و در قالب 4 فراخوان ویژه باشگاه گویندگی و اجرا، باشگاه کارگردانی، باشگاه برنامه سازی تلویزیونی و باشگاه مهارت های عمومی هنر و رسانه با حضور مدرسین و اساتید ممتاز سینما و تلویزیون به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

جزییات دوره های هر باشگاه از این قرار است: باشگاه گویندگی و اجرا: گویندگی رادیو، اجرای تلویزیونی و گویندگی خبر باشگاه کارگردانی: دستیاری کارگردانی و برنامه ریزی تولید به همراه بسته کارگاه های کارگردانی شامل موسیقی فیلم، تهیه و تولید، فیلم کوتاه، صداگذاری، تصویربرداری، تدوین باشگاه برنامه سازی: مبانی برنامه سازی، سردبیری و کارگردانی برنامه تلویزیونی باشگاه مهارت های عمومی: مستند سازی، تصویربرداری و نورپردازی، عکاسی و هنر تدوین در بخش نوجوان خلاق نیز که ویژه نوجوانان 15 تا 19 سال است، 9 دوره آموزشی شامل دوره های گویندگی و اجرا، نویسندگی خلاق،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام دوره های تابستانه مجتمع شهید آوینی صداوسیما

آغاز ثبت نام دوره های تابستانه مجتمع شهید آوینی صداوسیما