مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 11:402021-06-21ورزشي

نشست سرپرستان و کادرفنی اعزامی به بازیهای المپیک 2020


با حضور مسئولان کمیته و کادر سرپرستی بازیهای المپیک توکیو، کارگاه توجیهی و آموزشی سرپرستان و کادر فنی اعزامی به بازیهای المپیک 2020 صبح امروز (دوشنبه 31 خرداد) در محل سالن استاد فارسی برگزار شد.

- نشست سرپرستان و کادرفنی رشته های اعزامی به المپیک 2020 توکیو با کادر سرپرستی با حضور دکترصالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، دکتر نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک توکیو، دکتر مهدی علی نژاد معاون وزارت ورزش و جوانان و پیمان فخری و علی رغبتی برگزار شد.

در ابتدای نشست سجادی اظهار داشت: همه شما تجربه کافی برای حضور در المپیک را دارید اما این کارگاه برای همفکری و تبادل بیشتر اطلاعات و نقطه نظرها و همچنین به روز کردن آن تشکیل شد تا برای کاروان اعزامی کشورمان مشکلی پیش نیاید.

سجادی در ادامه به ارائه مطالب کلیدی و گزارشی از کارهایی که پیش از این انجام شده و اموری که در حال انجام است پرداخت و گفت: پیش از این دستورالعمل ها اعلام شده و براساس گروه هایی که تقسیم شدیم پروتکل ها انجام خواهد شد به امید اینکه با همدلی و همکاری کاروانی بدون دغدغه راهی المپیک توکیو کنیم.

در ادامه صالحی امیری با تاکید بر اینکه با توجه به سهمیه های کسب شده برای المپیک توکیو بخش اصلی راه را آمده ایم افزود: کسب سهمیه ها بسیار ارزشمند است و نباید فشار روانی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست سرپرستان و کادرفنی اعزامی به بازیهای المپیک 2020

نشست سرپرستان و کادرفنی اعزامی به بازیهای المپیک 2020