مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 11:402021-06-21سياسي

یار گمنام امام


مرحوم آقای حاج محمد حسن اعرابی، داماد دوم حضرت امام همسر سرکار خانم دکتر سیده فریده مصطفوی بود و در 31 خرداد سال 1389 دار فانی را وداع گفت.

نامه های متعددی از حضرت امام در مورد رسیدگی به امور مالی، - پایگاه خبری جماران: سی ویکم خرداد سال روز درگذشت یکی از یاران و خدمتگزاران گمنام و بی نام و نشان امام است.

این فرد در حالی که قرابت و ارتباط سببی نزدیکی با حضرت امام داشت، و در دوران غربت نهضت و رهبر آن و تنهایی مبارزان، خدمات بسیار ارزنده ای انجام داد؛ اما هرگز کوچکترین سخنی از زحمات خود نگفته و اندک حرکتی انجام نداده است که نشان از حضورش در کنار امام باشد.

نگارنده تاکنون حتی یک عکس از ایشان در کنار امام ندیده است.

شاید برای افرادی این سؤال مطرح شود و یا شما خواننده محترم از خود بپرسید این فرد کیست که اینگونه در موردش سخن گفته می شود.

َ باید بگویم این فرد کسی نیست جز مرحوم آقای حاج محمد حسن اعرابی، داماد دوم حضرت امام که همسر سرکار خانم دکتر سیده فریده مصطفوی بود و در 31 خرداد سال 1389 دار فانی را وداع گفت.

وی گرچه به شغل تجارت فرش اشتغال داشت ولی تربیت یافته در خانواده ای عالم و فقیه بود، پدرش، مرحوم آیت الله شیخ محمدجواد مجتهد قمی ـ صاحب یازده اثر فقهی -اصولی بوده و پدربزرگش آیت الله ملا غلامرضا قمی معروف به حاج آخوند نیز از شاگردان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یار گمنام امام

یار گمنام امام