مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-21سياسي

23 موج شکن مردمی بزودی به شیلات واگذار می شود


خوشبختانه با تلاش و پیگیری های صورت گرفته مراحل پایانی تحویل گیری 23 موج شکن های مردمی در حال انجام است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالرسول دریایی پیش از ظهر امروز در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش و پیگیری های صورت گرفته، مراحل پایانی تحویل گیری 23 موج شکن مردمی در حال انجام است.

وی با اشاره به ظرفیت های ویژه صید و صیادی در استان هرمزگان گفت: این استان با بهره مندی از چهار هزار و 530 فروند شناور صیادی، بالغ بر 32 هزار نفر صیاد، 285 هزار تن صید سالیانه و 22 بندر صیادی قادر به نقش آفرینی ویژه در اقتصاد ملی است.

مدیرکل شیلات هرمزگان خاطرنشان کرد: در جنوب کشور از مجموع 49 فقره موج شکن مردمی وجود دارد که 23 موج شکن به استان هرمزگان اختصاص یافته است و کار تحویل آنها به شیلات در مراحل پایانی قرار گرفته است.

دریایی همچنین ادامه داد: از این 23 موج شکن مردمی در هرمزگان که بزودی تحویل شیلات می شود، 11 موج شکن در غرب استان، 8 موج شکن در شرق استان و 4 موج شکن در جزیره قشم است.

وی با بیان اینکه این موج شکن ها نقش مهمی در تسهیل خدمات رسانی به جامعه صیادی و آبزی پروی دارند، گفت: خوشبختانه این موج شکن ها می توانند نقش مهمی در ارائه خدمات و پشتیبانی به مزارع پرورش ماهی در قفس که از اولویت های مهم این اداره کل و بخش آبزی پروری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 موج شکن مردمی بزودی به شیلات واگذار می شود

23 موج شکن مردمی بزودی به شیلات واگذار می شود