مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-21سياسي

پرچم گنبد رضوی امشب تعویض می شود/ سخنرانی رییس جمهور منتخب فردا در حرم


جشن های شب و روز میلاد امام رضا (ع) از ساعت 19 امروز آغاز می شود و تعویض پرچم گنبد و سخنرانی رییس جمهور منتخب از جمله این برنامه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت و وقف خبرگزاری فارس برنامه های جشن شهید سردار سلیمانی و مدیحه سرایی مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) سیدمهدی میرداماد و حاج احمد واعظی نیز از دیگر بخش های این مراسم است.

سخنرانی تولیت حرم حضرت معصومه (س) در ادامه این مراسم آیت الله سیدمحمد سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه (س) به ایراد سخن می پردازد و برنامه های شب ولادت امام رضا (ع) با مدیحه سرایی حاج محمود واعظی و اجرای گروه سرود گلدسته های حرم در ساعت 22:10 به پایان می رسد.

آیین تعویض پرچم گنبد با حضور تولیت آستان قدس رضوی برنامه های سالروز ولادت حضرت رضا(ع) نیز از ساعت 5 بامداد فردا و با برگزاری آیین تعویض پرچم گنبد حرم مطهر آغاز خواهد شد.

در این برنامه که حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی نیز در آن حضور خواهد داشت، خادمان رضوی آیین دیرینه تعویض پرچم را اجرا خواهند کرد.

سخنرانی رییس جمهور منتخب در جشن روز ولادت فردا همزمان با سالروز ولادت امام مهربانی ها برنامه های متعدد دیگری نیز در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرچم گنبد رضوی امشب تعویض می شود/ سخنرانی رییس جمهور منتخب فردا در حرم

پرچم گنبد رضوی امشب تعویض می شود/ سخنرانی رییس جمهور منتخب فردا در حرم