مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-21سياسي

مناظره اول میزان مشارکت را به 49 درصد رساند


عضو شورای نظارت بر صدا و سیما با بیان اینکه میزان مشارکت قبل از ثبت نام 38 درصد بود که به 49 درصد رسید، گفت:بخش اول مناظره اول و بخش دوم مناظره سوم در بالا بردن نرخ مشارکت نقش به سزایی داشت.

- ، سید احسان قاضی زاده هاشمی، عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در برنامه انتهای الوند با اشاره به وظیفه کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، گفت: کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از قبل از ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری تا اعلام نهایی نتیجه انتخابات، کار تنظیم و هماهنگ سازی برنامه های تبلیغاتی را انجام می دهد، البته مواردی نظیر اخبار سیاسی ذیل نظر کمیسیون نیست، بلکه برنامه ای که نامزد مستقیم در آن حضور دارد را مورد بررسی قرار می دهیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سوال ها از نامزدها بر چه اساس تنظیم و پرسیده می شوند، تصریح کرد: سوال ها از نامزدها در مناظرات بر اساس دغدغه ها و مشکلات مردم و نظرسنجی ها صورت می گرفت.

در حقیقت کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به 4 نظرسنجی معتبر کشور دسترسی دارد، لذا موضوعات مختلف در قالب نظرسنجی ها جمع می شوند و بر اساس آنها سوال ها طراحی می شوند، بنابراین مجری برنامه تنها اجراکننده مناظره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظره اول میزان مشارکت را به 49 درصد رساند

مناظره اول میزان مشارکت را به 49 درصد رساند