مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-21سياسي

نگاه مردم استان بوشهر با یک تفکر انقلابی عجین شده است


رییس ستادهای تبلیغاتی مردمی آیت الله رییسی در استان بوشهر گفت: این که حدود 71 درصد از مردم این استان به آیت الله رییسی رای مثبت دادند نشان می دهد که نگاه مردم استان بوشهر با یک تفکر انقلابی عجین شده است.

- ایسنا/بوشهر رییس ستادهای تبلیغاتی مردمی آیت الله رییسی در استان بوشهر گفت: این که حدود 71 درصد از مردم این استان به آیت الله رییسی رای مثبت دادند نشان می دهد که نگاه مردم استان بوشهر با یک تفکر انقلابی عجین شده است.

حجت الاسلام یوسف جمالی صبح امروز در نشست کمیته مرکزی شورای هماهنگی ستادهای تبلیغاتی مردمی آیت الله رییسی در استان بوشهر با منتخبین جدید شورای شهر بوشهر، اظهار کرد: انتخابات این دوره ، برگه زرینی در تاریخ انقلاب برجای گذاشت در حالی که دشمنان نظام با تمام وجود برای مایوس کردن مردم تلاش می کردند .

وی افزود: در استان بوشهر شاهد مشارکت حدود 60 درصدی مردم استان بوشهر در انتخابات ریاست جمهوری بودیم که نسبت به شاخص کشوری 48 درصدی از آمار خوبی برخوردار است.

رییس شورای هماهنگی ستادهای تبلیغاتی آیت الله رییسی در استان بوشهر تصریح کرد: پیروز واقعی انتخابات مردم ایران هستند و این که حدود 71 درصد از مردم استان بوشهر به آیت الله رییسی رای مثبت دادند نشان می دهد که نگاه مردم این استان با یک تفکر انقلابی عجین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه مردم استان بوشهر با یک تفکر انقلابی عجین شده است

نگاه مردم استان بوشهر با یک تفکر انقلابی عجین شده است