مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-21اقتصادي

وطوبی آماده عرضه اولیه شد


شرکت سرمایه گذاری اقتصاد شهر طوبی با سرمایه 110 میلیارد تومانی در بازار اول معاملات فرابورس درج شد تا در صف عرضه اولیه 20 درصدی سهام قرار گیرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، شرکت سرمایه گذاری اقتصاد شهر طوبی (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان دویست و چهل و هشتمین نماد معاملاتی (هفتاد و چهارمین شرکت در بازار اول) در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج شد.

این شرکت که با شماره 11413 در تاریخ 17 اسفند سال 94 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت و در ششم دیماه سال گذشته پذیرش شده، با نماد معاملاتی وطوبی در گروه سرمایه گذاری ها و زیرگروه سایر واسطه گری های مالی با کد 5699 روی تابلوی فرابورس ایران نشسته است.

شایان ذکر است شرکت سرمایه گذاری اقتصاد شهر طوبی 8 اسفند سال 94 بصورت سهامی خاص تأسیس و در اداره ثبت شرکت ها ثبت شد.

مرکز اصلی شرکت در تهران محله صادقیه شمالی واقع شده و جزو واحد های تجاری فرعی گروه سرمایه گذاری و مدیریت مالی میلاد شهر (سهامی خاص) و در نهایت سازمان بازنشستگی شهرداری تهران است.

موضوع فعالیت اصلی این شرکت نیز شامل سرمایه گذاری در سهام، سهم الشرکه، واحدهای سرمایه گذاری صندوق های یا سایر اوراق بهادار دارای حق رای شرکت ها، موسسات و صندوق های سرمایه گذاری با هدف کسب انتفاع به طوری که به تنهایی یا به همراه اشخاص وابسته، کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وطوبی آماده عرضه اولیه شد

وطوبی آماده عرضه اولیه شد