مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-21اقتصادي

روزهای پایانی چالش 20 ساله آب ایلام


مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام گفت: تا دوهفته آینده با پایان یافتن اقدامات فنی شاهد بالا رفتن توان انتقال و توزیع آب از سد به شهر ایلام خواهیم بود و مشکل قطعی ها و افت فشار آب برای همیشه حل خواهد شد.

- نورالله تیموری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بزودی و با پایان یافتن اقدامات فنی شاهد بالا رفتن توان انتقال و توزیع آب از سد به شهر ایلام خواهیم بود و مشکل قطعی ها و افت فشار آب برای همیشه حل خواهد شد؛ پیش از این آب ورودی شهر ایلام 500 لیتر بر ثانیه بود که این حجم از آب نیاز های مردم را برطرف نمی کرد به همین دلیل تغییراتی در راستای آب رسانی به شهر ایلام انجام شد.

  وی افزود: تغییرات انجام شده شامل افزودن بر تعداد پمپ های آب، افزودن بر تعداد تابلو ها، افزایش ترانس ها، افزایش میزان جریان برق ورودی و… بوده است.

مدیر کل آبفا گفت: از دو روز پیش کار اجرایی را شروع کرده ایم اما به دلیل کار کردن روی تاسیسات برقی همزمان با فعال بودن پمپ های آب حساسیت کار بالا است.

  وی تصریح کرد: به همین دلیل خطر برق گرفتگی وجود دارد با این وجود شرکت آب و فاضلاب سعی خود را کرده که با رعایت تمام نکات ایمنی کار را پیش ببرد.

تیموری گفت: با فعالیت شبانه روزی همکارانم در آب و فاضلاب تاکنون 70 درصد از کار پیش رفته است و تا پایان تیرماه 150


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای پایانی چالش 20 ساله آب ایلام

روزهای پایانی چالش 20 ساله آب ایلام