مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-21اجتماعي

بی برنامگی در اعلام تعطیلی ادارات 14 شهرستان خوزستان تا لغو فوری آن


اعلام تعطیلی در 14 شهرستان در استان توسط استاندار و لغو تعطیلی در فاصله کوتاه نشان داد مسوولان استان توانایی تصمیم گیری و برنامه ریزی در شرایط مختلف را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، پیش از ظهر امروز خبری در سایت خبری استانداری خوزستان درج شد مبنی بر اینکه فراد، یکم تیرماه  کلیه ادارت و دستگاه های اجرایی(به جز مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، بخشهای دارای دارای نوبت کاری و تولیدی و عملیاتی، خدمات شهری شهرداری ها، اورژانس 115، آتش نشانی و بیمارستان) در شهرستان های اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، آبادان، خرمشهر، آغاجاری، امیدیه، رامشیر، رامهرمز، هویزه، دشت آزادگان، شوش و کرخه بنا به دستور استاندار تعطیل هستند.

اما به فاصله بسیار کوتاهی خبر تعطیلی توسط روابط عمومی استانداری خوزستان از روی سایت حذف و تکذیب شد.

با توجه به اینکه خبر تعطیلی توسط خبرگزاری ها و سایت های معتبر نیز منتشر شده بود  به سرعت توسط کاربران شبکه های اجتماعی دست به دست شد.

اگر چه فاصله کوتاه بین انتشار و تکذیب خبر توسط استانداری خوزستان علاوه بر ایجاد سردرگمی بین شهروندان سبب  بی اعتمادی مخاطبان نسبت به اخبار استانداری شد اما تصمیم دوگانه و ضعیف نماینده عالی رتبه دولت در استان  در اعلام تعطیلی نشان داد مسوولان استان توانایی تصمیم گیری و برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی برنامگی در اعلام تعطیلی ادارات 14 شهرستان خوزستان تا لغو فوری آن

بی برنامگی در اعلام تعطیلی ادارات 14 شهرستان خوزستان تا لغو فوری آن