مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-21ورزشي

گزینه های سرمربیگری تیم ملی ایران


شاید فقط در ایران است که وقتی یک مربی موفق می شود همه بازی ها را ببرد و تیم را به مرحله بعدی برساند، شایعات قطع همکاری با او به گوش می رسد.

به هر روی این اتفاقی است که رخ داده و فدراسیون فوتبال با مدیریت شهاب الدین عزیزی خادم در حال ارزیابی شرایط برای ادامه .

- شاید فقط در ایران است که وقتی یک مربی موفق می شود همه بازی ها را ببرد و تیم را به مرحله بعدی برساند، شایعات قطع همکاری با او به گوش می رسد.

به هر روی این اتفاقی است که رخ داده و فدراسیون فوتبال با مدیریت شهاب الدین عزیزی خادم در حال ارزیابی شرایط برای ادامه یا عدم همکاری با دراگان اسکوچیچ در مرحله بعدی است.

اما نکته اینجاست که فضا طوری مدیریت شده که ظاهرا جدایی دراگان بیش از ماندنش رأی بیاورد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: تیم ملی فوتبال در حالی باید شهریورماه بازی های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی را برگزار کند که هنوز سرمربی ندارد! قرارداد دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات که ایران را با کسب 100 درصد پیروزی به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی رسانده، با فدراسیون فوتبال به پایان رسیده و حالا اما و اگرها شروع شده است.

البته شاید فقط در ایران است که وقتی یک مربی موفق می شود همه بازی ها را ببرد و تیم را به مرحله بعدی برساند، شایعات قطع همکاری با او به گوش می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه های سرمربیگری تیم ملی ایران

گزینه های سرمربیگری تیم ملی ایران