مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-21اقتصادي

راهیابی 15 تیم به استارتاپ ویکند کشاورزی و سلامت هوشمند پارک فناوری تهران


رویداد استارتاپ ویکند کشاورزی و سلامت هوشمند پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با حضور 15 ایده منتخب در جهت بهره مندی از ایجاد کسب و کار و تولید ثروت پایدار با استفاده از حمایت شتاب دهنده ها و زیست بوم نوآوری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پارک علم وفناوری دانشگاه تهران با همراهی شتاب دهنده اسمارت ایکس و شتاب دهنده بُن دا لَب، رویداد استارتاپ ویکند مجازی کشاورزی و سلامت هوشمند را از امروز به مدت پنج روز برگزار می کند.

این رویداد استارتاپی با اهداف بستر سازی خلق ایده میان دانشجویان و علاقمندان به حوزه کشاورزی و سلامت هوشمند، آشنایی متخصصان کشاورزی با مباحث کسب وکار و فناوری بازار محور، انتقال تجربیات مربیان کسب و کار در صنعت کشاورزی به صاحبان ایده، حمایت از ایده های منتخب در جهت ایجاد کسب و کار و تولید ثروت پایدار از 31 خرداد ماه تا 4 تیر ماه برگزار می شود.

از میان 169 شرکت کننده و 61 ایده ورودی در این رویداد 15 ایده منتخب شدند و قرار است در مسیر کسب و کار قرار گیرند.

از این 15 ایده یک ایده در حوزه سلامت غذایی، یک ایده در حوزه امنیت غذایی، سه ایده در حوزه بیوتکنولوژی و حوزه های زیستی، چهار ایده در حوزه کشاورزی در محیط زیست بسته و روش های کشت نوین با رویکرد سلامت، پنج ایده در حوزه سامانه هوشمند پایش، مشاوره و اطلاع رسانی کشاورزی و یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 15 تیم به استارتاپ ویکند کشاورزی و سلامت هوشمند پارک فناوری تهران

راهیابی 15 تیم به استارتاپ ویکند کشاورزی و سلامت هوشمند پارک فناوری تهران