مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 10:402021-06-21اقتصادي

انتقاد از پرداخته نشدن به حوزه کشاورزی علیرغم ظرفیت آن در کشور


مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران با بیان اینکه تأمین مالی فناوری از پایه و اساس توسعه آن حوزه است، گفت: با وجود ظرفیت بالای حوزه کشاورزی در کشور اما به طور شایسته به آن پرداخته نشده است، - این در حالی است که دنیا به سمت هوشمندی آن حرکت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد مهدی فریدوند در افتتاحیه استارت آپ ویکند کشاورزی و سلامت هوشمند که در سالن کنفرانس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به راه اندازی این صندوق از سال 89 با هدف تأمین مالی سرمایه گذار در حوزه پژوهش و فناوری خاطرنشان کرد: این صندوق 4 خدمت اصلی را ارائه می دهد که از آن جمله صدور ضمانت نامه برای شرکتهای دانش بنیان است.

دکتر فریدوند پرداخت تسهیلات با هدف تأمین مالی با مدلهای گوناگون، کارگزاری شرکتها و طرحها و ارزیابی آنها را از دیگر خدمات اصلی این صندوق دانست و خاطرنشان کرد: تاکنون 10 هزار میلیارد ریال حجم خدمات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران در 4 خدمت مذکور بوده است.

وی درباره سرمایه گذاری خطرپذیر نیز گفت: این بخش ابزاری برای شرکتهای نوپاست که همواره با مسایل و مشکلات فراوانی روبرو هستند.

مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران با بیان اینکه در این حوزه تلاش می شود با دخالت حداقلی و بدون ممانعت در رشد فعالیت شود، افزود: تاکنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از پرداخته نشدن به حوزه کشاورزی علیرغم ظرفیت آن در کشور

انتقاد از پرداخته نشدن به حوزه کشاورزی علیرغم ظرفیت آن در کشور