مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-21اقتصادي

مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز در حریم پایتخت جدی تر می شود


مدیرکل حریم شهرداری تهران از تهیه پیش نویس تفاهم نامه ای فی مابین سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و اداره کل حریم شهرداری تهران برای مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز در محدوده حریم شهر تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس: جلسه مشترک مدیرکل حریم شهرداری تهران، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و رییس امور اراضی استان تهران با موضوع بررسی راهکارهای مقابله جدی با ساخت وسازهای غیرمجاز در محدوده حریم شهر تهران، به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران برگزار شد.

علیرضا صادقی مدیرکل حریم شهرداری تهران در این جلسه بابیان اینکه شهر تهران دارای 1320 کیلومترمربع حریم است، گفت: حریم شهر تهران به عنوان ریه های تنفسی پایتخت از اهمیت زیادی برخوردار است و همواره حفظ و صیانت از آن در برابر ساخت وسازهای غیرمجاز موردتوجه شهرداری تهران در این دوره مدیریت شهری بوده است.

وی افزود: ازآنجایی که حریم تهران در 11 منطقه شهرداری تهران قرار دارد، ما به عنوان یکی از نهادهای متولی درصدد هستیم تا از طریق نگهداشت و حفظ حریم به بهبود کیفیت زندگی و حفاظت از محیط زیست کمک کرده و با ایجاد ظرفیت های گردشگری شامل تفرجگاه های طبیعی و تاریخی از توسعه افسارگسیخته شهر تهران جلوگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز در حریم پایتخت جدی تر می شود

مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز در حریم پایتخت جدی تر می شود