مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-21پزشكي

با دریافت دوز جدیدکمبودی از لحاظ واکسن کرونا در آذربایجان غربی وجود ندارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از دریافت 29هزار و 600 دوز محموله واکسن کرونا در روزهای آتی خبر داد و گفت: با دریافت محموله جدید واکسن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی جواد بهداشت و درمان اعم از دانشگاهی، خیریه، نظامی و خصوصی تزریق شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به  فاز دوم واکسیناسیون کرونا، تصریح کرد: از 127 هزار و 700 نفر جمعیت بالای 70 سال استان، تاکنون 96هزار و 500 دوز واکسن تزریق شده به عبارت دیگر  76 درصد افراد بالای 70 سال استان تاکنون واکسینه شده اند.

آقازاده با بیان اینکه فاز سوم نیز شامل واکسیناسیون افراد بالای 70 سال است گفت: افراد بالای 70 سال در سامانه الکترونیکی salamat.

gov.

ir  ثبت نام کرده و بعد از دریافت پیامک (محل دقیق واکسیناسیون و تاریخ دریافت واکسن در پیامک اعلام می شود ) به محل واکسیناسیون مراجعه و بر حسب شرایط واکسن کرونا را دریافت کنند.

وی با تاکید بر دریافت 29هزار و 600 دوز محموله واکسن کرونا در طی روزهای آتی یادآور شد : با دریافت محموله جدید واکسن، کمبودی از لحاظ واکسن کرونا نداریم و همشهریان بعد از فراخوان می توانند برای دریافت واکسن کرونا مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با دریافت دوز جدیدکمبودی از لحاظ واکسن کرونا در آذربایجان غربی وجود ندارد

با دریافت دوز جدیدکمبودی از لحاظ واکسن کرونا در آذربایجان غربی وجود ندارد