مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-21پزشكي

جنوب کرمان همچنان در پیک چهارم کرونا /پیش بینی افزایش آمار مثبت طی روزهای آینده


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: پیش بینی می شود طی روزهای آینده شاهد افزایش آمار نسبتا بالای موارد مثبت کرونا در شهرستان های جنوبی استان باشیم.

-  اصغر مکارم در گفت وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در جنوب کرمان اظهار داشت: با توجه به اخطارهای مکرر حوزه سلامت مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی اما متاسفانه جنوب کرمان همچنان در پیک چهارم کرونا قرار دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: علی رغم تلاش های انجام شده، جنوب کرمان همچنان در وضعیت افزایش نسبی کرونا قرار دارد و متاسفانه امروز 30 مورد جدید ابتلا به کرونا در بیمارستان های منطقه بستری شدند.

وی ضمن توصیه به رعایت پروتکل های بهداشتی تصریح کرد: متاسفانه 2 استان همجوار جنوب کرمان به شدت درگیر ویروس کرونا هستند و اکثر شهرستان های آنها در وضعیت قرمز قرار دارد، با توجه به ترددهای بین این استان ها امکان شیوع  ویروس کرونای هندی نیز در جنوب کرمان پیدا وجود دارد.

مکارم ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: با توجه به مجوز استانداری امیدواریم فرمانداران در راستای کنترل بیماری در منطقه ترددهای بین منطقه ای با استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان را محدود کنند چرا که اگر ترددها کنترل نشوند و مردم پروتکل های بهداشتی را ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنوب کرمان همچنان در پیک چهارم کرونا /پیش بینی افزایش آمار مثبت طی روزهای آینده

جنوب کرمان همچنان در پیک چهارم کرونا /پیش بینی افزایش آمار مثبت طی روزهای آینده