مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 10:202021-06-21فناوري

دیش های استارلینک در گرمای شدید خاموش می شوند!


در پی اینکه یک کاربر سرویس اینترنت استارلینک در آریزونای آمریکا همزمان با گرمای بیش از حد هوا و داغ شدن دیش ماهواره خود بیش از 7 ساعت ارتباط با اینترنت را از دست داد، - در پی اینکه یک کاربر سرویس اینترنت استارلینک در آریزونای آمریکا همزمان با گرمای بیش از حد هوا و داغ شدن دیش ماهواره خود بیش از 7 ساعت ارتباط با اینترنت را از دست داد، مشخص شد که دیش های استارلینک اگر به دمای 50 درجه سلسیوس برسند، خاموش می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، ایلان ماسک قصد دارد سرعت اینترنت ماهواره ای استارلینک را به یک گیگابیت بر ثانیه برساند، اما شاید بخواهد قبل از رسیدن به این هدف والا نگاهی به عملکرد دیش ها یا بشقاب های خود بیاندازد.

یک گزارش جدید نشان می دهد که این دیش ها با رسیدن به دمای 50 درجه سانتیگراد(122 درجه فارنهایت) دچار خاموشی حرارتی می شوند.

کاربری به نام مارتین این مشکل را وقتی کشف کرد که ارتباط اینترنت او قطع شد و پیام های خطای زیر را دریافت کرد: آفلاین: خاموش شدن حرارتی دیش بیش از حد گرم و استارلینک پس از خنک شدن دوباره وصل می شود .

او سپس با پشتیبانی استارلینک تماس گرفت و این پاسخ را دریافت کرد: دیش در دمای 50 درجه سانتیگراد خاموش می شود و وقتی به 40 درجه سانتیگراد برسد دوباره شروع به کار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیش های استارلینک در گرمای شدید خاموش می شوند!

دیش های استارلینک در گرمای شدید خاموش می شوند!