مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-21سياسي

تلاش برای ایجاد زمینه فعالیت و رشد نخبگان در بخش کشاورزی


رییس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران با اعلام آمادگی این واحد آموزشی برای کمک در جهت رشد بخش کشاورزی افزود: ما می کوشیم تا با فراهم کردن بستر مناسب زمینه فعالیت و رشد نخبگان در حوزه کشاورزی فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید حسین گلدانساز در افتتاحیه استارت آپ ویکند کشاورزی و سلامت هوشمند که در سالن کنفرانس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد، با تأکید بر ضرورت اهمیت حفظ و تأمین امنیت غذایی اظهار کرد: امنیت غذایی از پایه های اصلی امنیت بشمار می رود که باید کوشید در این باره تنها به نوشتن اکتفا نشود.

وی رشد بخش کشاورزی را در سال گذشته 8 درصد و مثبت دانست و خاطرنشان کرد: این در حالی است که تقریبا این رشد در بقیه بخش ها منفی بوده است، با وجود پتانسیل خوب در بخش کشاورزی هنوز در سطح کلان حرکتهای خوبی نشده است.

دکتر گلدانساز یکی از مشکلات موجود در بخش کشاورزی و منابع طبیعی را نبود حمایت کافی از سوی سیاستگذاران و برنامه ریزان از این حوزه به رغم پتانسیل های کافی برشمرد و افزود: از جمله این موارد مجلس شورای اسلامی است که محل قانونگذاری، نظارت و تعیین اعتبار است.

وی با انتقاد از وارد شدن دانشگاه ها به مسابقه توسعه کمی بی رویه، تصریح کرد: از بهانه هایی که به دست مسوولان داده شده، این است که علت بیکاری فارغ التحصیلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ایجاد زمینه فعالیت و رشد نخبگان در بخش کشاورزی

تلاش برای ایجاد زمینه فعالیت و رشد نخبگان در بخش کشاورزی