مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 10:002021-06-21اقتصادي

دومین نمایندگی کارگزاری دلیران پارس در شهر تبریز افتتاح شد


دومین نمایندگی کارگزاری دلیران پارس در شهر تبریز با توجه به ظرفیت های ویژه اقتصادی استان آذربایجان غربی و اقبال مردم این استان به بازار سرمایه، - دومین نمایندگی کارگزاری دلیران پارس در شهر تبریز با توجه به ظرفیت های ویژه اقتصادی استان آذربایجان غربی و اقبال مردم این استان به بازار سرمایه، با تاکید بر معاملات بورس کالا آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام نمایندگی دلیران پارس در شهر تبریز همچنین در حوزه معاملات سهام فعال خواهد بود و در پاسخ به اینکه با توجه به افت و خیزهای بازار سرمایه در حوزه سهام تا چه حد به توفیق در این بخش امیدوار است، اظهار داشت: با توجه به شیب تند صعود بازار سهام در سال گذشته، سیر نزولی و ریزش آن دور از انتظار نبود.

وی در عین حال افزود: ممکن است در ماه های ابتدایی پس از انتخابات نیز روند بازار سهام چشمگیر نباشد، اما بورس دربازه بلندمدت تر، مثلا تا پایان سال قطعا به مسیر رشد بازگشته و در بلندمدت برای سرمایه گذاران سودآور خواهد بود.

بر اساس این گزارش علاقمندان بازار سرمایه می توانند با مراجعه به آدرس تبریز، کوی نصر، خیابان شهریار، نبش خیابان پروین اعتصامی و شماره تلفن 04133327376با نمایندگی جدید کارگزاری دلیران پارس در شهر تبریز ارتباط برقرار کرده و از خدمات آن بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین نمایندگی کارگزاری دلیران پارس در شهر تبریز افتتاح شد

دومین نمایندگی کارگزاری دلیران پارس در شهر تبریز افتتاح شد