مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 10:002021-06-21اجتماعي

دولتشایی مدیرکل هواشناسی کرمانشاه شد


فیروز دولتشایی طی مراسمی به عنوان مدیرکل جدید هواشناسی استان کرمانشاه معرفی و از زحمات محمدخسروی مدیرکل پیشین قدردانی شد.

- ایسنا/کرمانشاه فیروز دولتشایی طی مراسمی به عنوان مدیرکل جدید هواشناسی استان کرمانشاه معرفی و از زحمات محمدخسروی مدیرکل پیشین قدردانی شد.

فیروز دولتشایی مدیرکل جدید هواشناسی کرمانشاه در مراسم معارفه اش که با حضور معاون وزیر و رییس سازمان هواشناسی و مدیران کل هواشناسی استانهای لرستان، ایلام و کردستان برگزار شد، اظهارکرد: در استان جمعا 13 ایستگاه اصلی و تکمیلی و حدود یازده ایستگاه اقلیم شناسی، باران سنجی و سنجش گرد وغبار داریم.

وی تصریح کرد: همچنین در حال حاضر9 سایت رادار در کشور فعال است که یکی از آنها در کرمانشاه قرار دارد که یک امتیاز برای استان محسوب می شود، اما ساختمان آن بسیار قدیمی است.

مدیرکل هواشناسی استان به فرسودگی زیرساخت های این اداره کل هم اشاره ای کرد و گفت: باتوجه به قدمت اکثر ساختمان ها و ایستگاه های هواشناسی، وضعیت مطلوبی در این بخش نداریم.

وی تاکید کرد: متاسفانه در سالهای گذشته در بحث حفظ و نگهداری هم حتی یک ریال برای این ساختمان ها هزینه نشده و برخی از آنها در آستانه تخریب قرار دارند، اخیرا رایزنی هایی را با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان داشته ایم تا بتوانیم اعتباراتی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتشایی مدیرکل هواشناسی کرمانشاه شد

دولتشایی مدیرکل هواشناسی کرمانشاه شد