مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 10:002021-06-21اقتصادي

استراتژی قیمت گذاری ساختمان


بسیاری از صاحبان املاک شخصی به خصوص آنهایی که صاحبخانه هستند زمانی که پای قیمت گذاری خانه پیش می آید دچار سردرگمی و تردید می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام وبلاگ وندورلیست ایران، یکی از مهم ترین و چالش برانگیزترین تصمیماتی که می توانید به عنوان مالک بگیرید، نحوه تعیین قیمت ساختمان خانه­ است.

هنوز علم دقیقی در مورد قیمت گذاری دقیق و منطقی یک ساختمان مسکونی وجود ندارد.

در عوض، این امر شامل توزین عوامل مختلف و جمع آوری یک تصویر دقیق از ارزش ساختمان شما، قدمت ساختمان شما، ارزش ملکی آن و قدرت خرید و پرداخت مشتری است.

در اینجا مهم ترین عواملی که باید هنگام تعیین قیمت ساختمان خود در نظر بگیرید، وجود دارد: فهرست مطالب این پست وندور لیست ایران · تحقیق در بازار برای قیمت ساختمان · ارزش گذاری ملک · میزان دسترسی به سیستم حمل و نقل · منظره و ویو ساختمان · معماری و مصالح ساختمان · نورگیر بودن ساختمان ارتباط با ما تهران – میدان جمهوری، جنب مترو نواب، برج سهیل، طبقه هفتم، واحد 704 شماره تلفن :09122250617 شماره فکس :02166382173 ساعت پاسخ گویی :9 الی 17 ایمیل سازمانی :info@vendorlistiran.

com تحقیق در بازار برای قیمت ساختمان قبل از فکر کردن در مورد قیمت گذاری ساختمان خود، بسیار مهم است که درک کاملی از بازار املاک داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استراتژی قیمت گذاری ساختمان

استراتژی قیمت گذاری ساختمان