مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-21ورزشي

آیا طلسم وزنه برداری چین در توکیو خواهد شکست؟


در هر دوره از بازی های المپیک، تیم های وزنه برداری بانوان و مردان چین فقط 5 مدال طلا کسب می کردند آیا این بار آنها در بازی های المپیک توکیو این طلسم را خواهند شکست؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فدراسیون جهانی وزنه برداری لیست ورزشکاران حاضر در المپیک توکیو را در روز 22 خرداد ماه بر اساس رنکینگ جهانی و سهمیه قاره ای اعلام کرد که 8 وزنه بردار چینی در صدر اوزان المپیکی مردان و زنان قرار گرفتند.

در 7 وزن مردان و 7 وزن المپیکی زنان، با احتساب امتیازات و رکوردهای بسیار قابل توجه چینی ها، این بار چشم بادامی ها شانس دارند تا در المپیک 2021 توکیو به 8 مدال طلا در دو بخش بانوان و مردان دست پیدا کنند و طلسم خودشان را از المپیک 2000 سیدنی تا به امروز بشکنند.

پیش از این و در دوران حکمفرمایی 20 ساله تاماش آیان در فدراسیون جهانی وزنه برداری همیشه این فرضیه از سوی کارشناسان این رشته ورزشی داده می شد که مدال های بین کشورها تقسیم می شود و کسی نمی تواند بیشتر از سهم خود از سبد مدال های بازی های المپیک بردارد.

ولی حالا که وزنه برداری در بازی های المپیک توکیو دیگر پدرخوانده خود را نمی بیند، از این رو چینی ها هم امیدوارند تا در تابستان 2021 در ژاپن از 8 وزنه بردار شرکت کننده 8 مدال طلا را به چنگ آوردند تا این گونه نشان بدهند که حق شان بیشتر از 5 مدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا طلسم وزنه برداری چین در توکیو خواهد شکست؟

آیا طلسم وزنه برداری چین در توکیو خواهد شکست؟