مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:502021-06-21سياسي

ضرورت ارزیابی و آسیب شناسی طرح ارتقای بهره وری آموزش عالی


وزیر علوم، بر ضرورت ارزیابی و آسیب شناسی در اجرای طرح ارتقای بهره وری آموزش عالی تاکید کرد و گفت: باید به دنبال اثربخشی و بهره وری در نظام اداری آموزش عالی باشیم.

- به نقل از وزارت علوم، نخستین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت با محوریت ارائه گزارش پیشرفت کار تدوین برنامه ارتقای بهره وری آموزش عالی و بررسی نتایج فاز نخست پروژه تدوین نظام نوین مدیریت آموزش عالی با حضور منصور غلامی وزیر علوم، برگزار شد.

غلامی با بیان اینکه یکی از ضرورت ها در سطح اجرا، ارزیابی و آسیب شناسی در حوزه عملیاتی شدن اهداف است، اظهار داشت: توان مدیریتی و تنوع خدمات و سطوح و حوزه های مختلف آموزش عالی این امر را دشوار می سازد.

از آنجا که نهایتاً به دنبال اثربخشی و بهره وری در این حوزه ها هستیم باید پیگیری شود که در سطح اجرای این طرح، آشنایی مدیران با این مباحث نیز اتفاق افتد.

وزیر علوم با اشاره به اینکه در حوزه نظری اساتید خوبی داریم که صاحب تجربه و دانش هستند، گفت: فرصت مغتنمی است استفاده از این نظرات در دستور کار قرار گیرد و در کنار مباحث نظری، از مدیرانی که واقعیت امر و مدل در حال اجرا را تجربه کرده اند نیز استفاده شود.

وی افزود: در حال حاضر بهترین کاری که می شود کرد، جمع بندی کار و ارائه راهکارهای عملیاتی است و این راهکارها باید به مراجع مربوطه از جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارزیابی و آسیب شناسی طرح ارتقای بهره وری آموزش عالی

ضرورت ارزیابی و آسیب شناسی طرح ارتقای بهره وری آموزش عالی