مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-21سياسي

حمایت تبلیغات اسلامی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی/ 50 هزار بسته معیشتی توزیع شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به حمایت این نهاد از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در استان گفت: در ایام شیوع کرونا 50 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، با نگاه تمدنی دایره کنش ها و فعالیت های خود را گسترش داده است اظهار داشت: تبلیغات اسلامی به دنبال خدمات رسانی فرهنگی و اجتماعی در سطح جامعه است.

حمایت تبلیغات اسلامی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی وی با تاکید بر اینکه در فصل جدید فعالیت های تبلیغات اسلامی به دنبال ارائه خدمات حداکثری فرهنگی و اجتماعی به مردم است تصریح کرد: این سازمان برای رسیدن به قله اسلام ناب در صحنه انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به حمایت این سازمان از همه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در سطح جامعه عنوان کرد: رسانه ها در این راستا بلندگوی فعالیت ها و اقدامات تبلیغات اسلامی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی باشند.

حجت الاسلام قدرتی بیان داشت: ما از فعالیت های کنش گران فرهنگی، فعالان فرهنگی و اجتماعی استقبال خواهیم کرد و حمایت های معنوی و… را در این راستا خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در سال گذشته استقبال بسیار خوبی از سوی فعالان فرهنگی و اجتماعی از برنامه های تبلیغات اسلامی داشتیم افزود: فعالان فرهنگی و اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت تبلیغات اسلامی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی/ 50 هزار بسته معیشتی توزیع شد

حمایت تبلیغات اسلامی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی/ 50 هزار بسته معیشتی توزیع شد