مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-21پزشكي

درخواست رزیدنت های پزشکی برای لغو آزمون های ارتقا


شدت و حجم کاری رزیدنت ها بعضا منجر به افسردگی، خودکشی و انواع مشکلات مادی و جسمی و روحی ایشان شده به نحوی که خرداد سال 98 رزیدنت سال 2 ارتوپدی تهران بنام دکتر رسول قائدی بر اثر فشار کاری وارده فوت شدند! - شدت و حجم کاری رزیدنت ها بعضا منجر به افسردگی، خودکشی و انواع مشکلات مادی و جسمی و روحی ایشان شده به نحوی که خرداد سال 98 رزیدنت سال 2 ارتوپدی تهران بنام دکتر رسول قائدی بر اثر فشار کاری وارده فوت شدند! عصرایران - جمعی از رزیدنت های پزشکی با ارسال متن زیر خواستار ایجاد تغییری در روند ارتقای خود شدند.

متن دریافتی به این شرح است: پزشکان عمومی در صورت علاقمندی به ادامه تحصیل، در آزمومی بنام دستیاری شرکت کرده و بعد از مشخص شدن رتبه و انتخاب رشته، در رشته تخصصی قبولی خود تحت عنوان رزیدنت مشغول به کار می شوند.

نحوه آموزش بدین صورت است که در قالب دستیار پزشکان متخصص - که اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی هستند - به کار معاینه و درمان بیماران پرداخته و به صورت متناوب در دوره های علمی نیز شرکت می کنند بنابراین نحوه کار آنها بی شباهت به کارآموزی تخصصی نبوده و با محوریت جنبه عملی، موارد محدودی از آموزش تئوریک را هم در بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رزیدنت های پزشکی برای لغو آزمون های ارتقا

درخواست رزیدنت های پزشکی برای لغو آزمون های ارتقا