مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-21سياسي

درخواست از دولت جدید برای توجه به ICT / حرکت کشور به سمت تحول دیجیتال تسریع شود


سازمان نظام صنفی رایانه ای با اظهار امیدواری از اینکه ICT در برنامه ریزی های دولت سیزدهم مورد توجه جدی قرار گیرد، از وزیر آینده ارتباطات خواست تا حرکت کشور به سمت تحول دیجیتال را تسریع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سازمان نظام صنفی رایانه ای در بیانیه ای با تبریک برپایی حماسه باشکوه انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب سید ابراهیم رییسی به عنوان سیزدهمین رییس جمهور منتخب، اظهار امیدواری کرد که حوزه حیاتی فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه ریزی های دولت سیزدهم مورد توجه جدی قرار گیرد.

در این بیانیه آمده است: مردم عزیز و آگاه ما بار دیگر برای دفاع از ایران اسلامی، ارزشهای انقلاب و لبیک گویی به مطالبه رهبر معظم انقلاب، در انتخابات 28 خرداد پای صندوق های رأی آمدند و با خلق حماسه ای با شکوه، اقدامی ستودنی و تحسین برانگیز را در کارنامه خود ثبت کردند.

در این روز سرنوشت ساز، ملت شجاع و هوشیار ما با وجود همه مشکلات و گلایه ها، دوباره نشان دادند که تلاش مذبوحانه بدخواهان این آب و خاک برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناکام خواهند گذاشت و اجازه نمی دهند سرنوشت آنها به دست دیگران رقم بخورد.

ثمره این همبستگی، برپایی حماسه ای با شکوه و انتخاب آیت الله سیدابراهیم رییسی به عنوان سیزدهمین رییس جمهور منتخب است که سازمان نظام صنفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از دولت جدید برای توجه به ICT / حرکت کشور به سمت تحول دیجیتال تسریع شود

درخواست از دولت جدید برای توجه به ICT / حرکت کشور به سمت تحول دیجیتال تسریع شود