مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-21سياسي

30 نفر در ارتباط با خرید و فروش رای تحت تعقیب قرار گرفتند


رییس کل دادگستری البرز عنوان کرد که 30 نفر در این استان در رابطه با خرید و فروش رای در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بازداشت و تحت تعقیب قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس دادگستری استان البرز، روز دوشنبه در نشستی با خبرنگاران با بیان اینکه بیشترین تخلفات مربوط به روز انتخابات در خصوص خرید و فروش رای بوده افزود: گزارشاتی در این رابطه در شهرستان های کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد و فردیس داشته ایم که در مجموع 30 نفر تحت تعیقب و بازداشت که عده ای با تامین قرار آزاد و مابقی نیز در بازداشت هستند.

وی با بیان اینکه پرونده این افراد در حال رسیدگی و بررسی های بیشتر است اظهار کرد: با توجه به تعداد شرکت کننده ها و حجم صندوق ها این میزان تخلف آمار زیادی نیست اما توجه ویژه در دادگاه رسیدگی می شود.

وی ادامه داد: همچنین پرونده شرکت شهرک های صنعتی البرز نیز در حال رسیدگی است.

رییس کل دادگستری البرز در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل 598 هزار و 955 فقره پرونده در دادگستری استان در سال گذشته اشاره و گفت: همچنین در همین مدت بیش از 130 هزار و 807 فقره پرونده در شوراهای حل اختلاف البرز تشکیل شده است.

فاضلی هریکندی با اشاره به اینکه در سال گذشتته 31 هزار و 803 فقره پرونده مانده از سال های قبل نیز رسیدگی شده اند تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 نفر در ارتباط با خرید و فروش رای تحت تعقیب قرار گرفتند

30 نفر در ارتباط با خرید و فروش رای تحت تعقیب قرار گرفتند