مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-21ورزشي

ترکیب احتمالی استقلال مقابل شهرخودرو


تیم فوتبال استقلال در حالی امشب باید مقابل شهرخودرو به میدان برود که فرهاد مجیدی امکان استفاده از چند بازیکن را به دلایل مختلف ندارد.

- ، آبی پوشان تهران امشب و از هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان شهرخودرو هستند و فرهاد مجیدی امکان استفاده از چند بازیکن را به دلایل مختلف ندارد که از جمله آنها می توان به فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته، داریوش شجاعیان و… اشاره کرد.

در بازی امشب سید حسین حسینی سنگربان آبی پوشان خواهد بود و سیاوش یزدانی مدافع میانی این تیم است.

عارف غلامی مدافع ملی پوش آبی پوشان هم شانس زیادی برای قرار گرفتن در کنار یزدانی دارد و محمد نادری هم مدافع چپ تیمِ مجیدی خواهد بود.

فرهاد مجیدی بیشتر تمایل دارد از وریا غفوری امشب در نقش هافبک راست استفاده کند و از همین رو مدافع راست استقلال امشب از بین مرادمند و دانشگر انتخاب خواهد شد که گفته می شود شانس مرادمند بیشتر است.

در خط میانی نیز به جز غفوری که در سمت راست بازی می کند، مهدی پور، ریگی و رضاوند هم دیگر بازیکنانی هستند که شانس خوبی برای بازی دارند.

در خط حمله نیز ارسلان مطهری به همراه آرمان رمضانی زوج خط حمله آبی پوشان را تشکیل می دهند تا آرمان رمضانی برای اولین بار حضور در ترکیب ثابت استقلال را تجربه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب احتمالی استقلال مقابل شهرخودرو

ترکیب احتمالی استقلال مقابل شهرخودرو