مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:302021-06-21اقتصادي

ضرر 10 هزار تومانی دامداران/ دولت کمک کند صنعت دامپروی زمین نخورد


رییس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران ایران گفت: نهاده های مورد نیاز دامداران به دلیل خشکسالی، کم و گران شده و نیاز است دولت با تخصیص ارز مناسب به تولیدکنندگان برای واردات نهاده های دامی مانع از نابودی صنعت دامپروری شود.

- رییس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران ایران گفت: نهاده های مورد نیاز دامداران به دلیل خشکسالی، کم و گران شده و نیاز است دولت با تخصیص ارز مناسب به تولیدکنندگان برای واردات نهاده های دامی مانع از نابودی صنعت دامپروری شود.

سید احمد مقدسی در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا دامداران می توانند نهاده های مورد نیاز دام های خود را به راحتی تامین کنند یا خیر؟ گفت: خشکسالی اثرات بدی بر روی نهاده های دامی گذاشته و وضعیت کاه، کلش، یونجه و ذرت علوفه ای بسیار بد است.

یعنی هم میزان آن در بازار کم و هم قیمت آنها بالا رفته است.

وی ادامه داد: دولت باید با تخصیص ارز مناسب به تولیدکنندگان و شرکت های دیگر امکان واردات نهاده های دامی از جمله یونجه و کلش را فراهم و کمک کند که صنعت دامپروی از بین نرود.

زیرا اگر به دام غذا نرسد تلف خواهد شد.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران ایران تصریح کرد: جو، ذرت و سویا نهاده های وارداتی هستند که بیشتر به بخش دام شیری و صنعتی آن هم با تاخیر تعلق می گیرد و دام ها روستایی و پرورابندی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر 10 هزار تومانی دامداران/ دولت کمک کند صنعت دامپروی زمین نخورد

ضرر 10 هزار تومانی دامداران/ دولت کمک کند صنعت دامپروی زمین نخورد